Wat beter is, voetbalshirts online of offline verkopen

08-06-2020

De periode van het WK-kampioenschap wordt een spannende tijd voor de verkoop van voetbalshirts. Omdat het WK halverwege het jaar wordt gehouden, is het zeker dat er op dat moment een enorme koorts zal zijn.

Wat is beter, voetbalshirts online of offline verkopen?

Dit soort aandoeningen is altijd een gouden kans geweest waaraan je als zakenman die voetbalshirts verkoopt niet kunt ontsnappen. Want niet elke keer neemt de belangstelling van de markt toe met dingen die in zo'n momentum naar een bal ruiken.

Voor degenen onder u die voetbalshirts verkopen, kunt u verwijzen naar de feiten van het vorige WK-jaar. Afgelopen jaren. Sommige zakelijke spelers die jersey voetbalshirts verkopen, beweren hun verkoop tot 100% te kunnen verhogen. Tijdens de 2 maanden van het WK-seizoen kan hun omzet tientallen tot honderden miljoenen bedragen.

Heel interessant is het niet? Zeker in deze tijd dat alle infrastructuur zich veel beter heeft ontwikkeld en natuurlijk blijft de fabrikant van voetbalshirts in Indonesië verbeteren met een betere productkwaliteit. Het voelt alsof deze gouden kansen u een enorme winst zullen opleveren.

Zolang je gelijk hebt met je marketing- en verkoopmethodes en technieken. Een van de belangrijkste dingen hier is de verkoopmethode die u kiest. Is het offline, bijvoorbeeld door een winkel te openen of online te gaan met OL Shop?

Beide methoden hebben voor- en nadelen van elk. Wat is beter voor jou? Hier zijn enkele van de belangrijkste punten die u moet weten uit het bedrijfsmodel van het offline en online verkopen van voetbalshirts.

Offline verkoop

Als uw keuze valt op de methode van verkopen met een offline winkel, dan zijn er een paar punten die uw aandacht nodig hebben voordat u een bedrijf start, namelijk

Uw kapitaal wordt groter omdat er een speciaal deel is voor winkelverhuur, renovatie en ook verkoopservice. Mogelijk moet u zelfs rekening houden met bedrijfsbelastingen, belastingen opbouwen enzovoort.

Een van de allure van een winkel is display- en winkelbeheer, daarom betrek je zo nodig experts om een ​​winkel te ontwerpen die consumenten van voetbalfans aantrekt. Extra accessoires hiervoor zullen ook kosten met zich meebrengen.

Uw markt is eigenlijk beperkt en erg afhankelijk van het aantal bezoekers. Daarom moet je hard werken om bezoekers naar je winkel te halen. Niet alleen met displays, maar ook met vriendelijke en comfortabele bediening. Hier moet u ook aanvullende promotionele paden volgen door brochures over de verkoopbevordering van voetbalshirts te verspreiden.

U kunt gemakkelijker vertrouwen krijgen in de markt omdat consumenten rechtstreeks met het product kunnen communiceren, met u als eigenaar en met echte service. Ze kunnen zelf beoordelen of de voetbalshirts die u verkoopt al dan niet naar wens zijn omdat ze deze zelf kunnen aanraken en zelfs proberen. Naast het permanente karakter van offline winkels, kunnen consumenten gemakkelijk en snel klachten indienen.

De weergavefunctie is niet alleen een weergaveapparaat, maar ook een middel om te verleiden. Consumenten kunnen zelf een verscheidenheid aan keuzes voor uw voetbalshirtproducten zien en ze kunnen uiteindelijk in de verleiding komen er nog een te kopen.

Online winkelbedrijf

Want deze optie is qua kosten eigenlijk meer scheef dan bedrijven met offline winkels. U heeft slechts een vergoeding van ongeveer 1-5 miljoen nodig om het verkoopnetwerk via internet, het beheer van opslagmagazijnen en ruwe arbeid als pakketverpakking en koerier te beheren.

Je bent niet gehecht aan winkel- en displayontwerpen, maar je moet wel een website bouwen met de steun van sociale media, e-forums en het juiste publisher-systeem, zodat je weer bezoekers naar je online winkel kunt halen. Je moet de juiste technieken kennen om bezoekers naar het web te halen. U. Inbegrepen in het opbouwen van marktvertrouwen is zeker moeilijker dan zaken doen met offline winkels.

Uw markt zal inderdaad erg breed zijn, u mag in het buitenland verkopen. Maar dat betekent niet dat u gegarandeerd succes zult hebben met deze verkooptechniek. U moet inkomende verzoeken kunnen matchen met de voorraad in het magazijn. Vaak verliest dit soort bedrijf het evenwicht tussen het vermogen om producten met productiecapaciteit en voorraad in het magazijn op de markt te brengen. Het slechte nieuws, als je altijd een gebrek aan voorraad hebt, zullen consumenten na lange tijd beschaamd en terughoudend zijn om terug te komen.

Nu je een aantal personages van offline en online bedrijven kent, wat denk je dat beter is? Bedrijf dat voetbalshirts offline of online verkoopt? Hopelijk kan bovenstaande review inspireren.

Source : indozone.id

© 2020 Antony De Graaf. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin